FANDOM

Sans bir iskelet ve canavardır, ayrıca ilk bölüm olan Megalomaniac'dan beri Glitchtale'da varlığını sürdürüyor.

Sezon 1'de önemli bir rolü vardı fakat Sezon 2'de gereksiz bir karakter konumuna düştü özellikle Betty tarafından ruhu alındığı zaman.

Sans Zedrin tarafından seslendiriliyor, ayrıca Zedrin Gaster karakterinide seslendirmektedir.

Yetenekler Edit

  • Teleportation : Bu yetenek Sans'a belirli bir menzile kadar istediği yere ışınlanmayı sağlıyor.
  • Bone Attack : Bu Sans'ın ana yeteneklerinden biridir, rakiplerine kemikler atmayı veya kemik atakları yapmaya sağlıyor.
  • Gaster Blasters : Bu yetenek "GasterBlaster" adı verilen bir ışın silahı benzerimsi bir büyülü silah ortaya çıkarıyor, bu silah ile rakibin ataklarına karşı defans yapmak için siper olarak kullanılabilir veya rakibe saldırı yapılabilir.
  • Gaster Blastermination : Sans'ın özel atağıdır, bu atakla sınırsız sayıda "GasterBlaster" silahı ortaya çıkar ve duvar şeklinde pozisyon alırlar.
  • Greater Stats : Sans Frisk'in ruhunu aldığı zaman etkinleştirilebilen bir özel yetenekdir. Sans'ın HP'si 21 olacaktır ve DF 999'a yükselecektir. (Not: Sans'ın ATK hala 1.)