FANDOM

NEFRET 1. Sezonun ve 2. Sezonun baş düşmanı negatif bir ruh gücüdür. Hakkında çok şey bilinmese de, KORKU ve KARARLILIKtan çok daha güçlü ve tehlikelidir.

Yetenekler Edit

  • Gücü Kontrol Etmek : NEFRET kullanıcının vücudunu ve duygularını kontrol edebilir. Bu kullanıcının normalde yapmayacağı şeylere yapmasına sebep olur ve vücudunun kontrolünü tamamen ele geçirebilir.
  • Güç Arttırıcı : Kullanıcı güç arttırıcısı sayesinde daha güçlü olur. Bu yetenek kullanıcının orjinal gücünü 10 kat daha arttırır.
  • Rejenerasyon : Eğer kullanıcı hasar almışsa, HP'si azalmışsa, veya herhangi bir uzuvunu kayıp ederse, bu güç onu kullanıcı için düzeltir. Bu ruhu büyüden yapılmış kişilerde bile işe yarar. Tıpkı Sans gibi.
  • Işınlanma : NEFRET kullanıcıya ışınlanma gücünü verebilir. Tıpkı Betty ve Undyne savaşında da görüldüğü gibi. (Love Part 1)
  • NEFRET Silahları : Kullanıcı NEFRET'i istediği şekilde kullanabilir. Örnek olarak, *Determination bölümünde, Chara NEFRET'i kullanarak Frisk'i tuttu ve onu DT Extractor'a yerleştirdi.
  • Kullanıcının Bozulması : Eğer NEFRET kullanıcıda çok kalırsa, bu güç tarafından kontrol edilir. NEFRET kullanıcı ile kaldığı sürece silinmesi veya kontrol edilmesi daha zor hale gelir.

Kişilik Edit

NEFRET kullanıcının kontrolünü ele geçirmeye başladığı zaman, kullanıcı daha fazla şiddet kullanır, sosyopat olurlar ve kendi kontrollerini kaybederler. Yaptıklarından vicdan azabı bile duymazlar, ve başkalarına zarar vermekten hoşlanırlar. Bir örnek olarak NEFRET Chara, Omega Flowey'in kolunu Your Best Friend bölümünde kesmişti. Flowey'e karşı hiçbir vicdan azabı çekmeden.

Diğer Bilgiler Edit

  • İnsanlar siyah bir ruhla doğamaz.
  • Camila'nın bir gönderisine göre Sezon 1'deki NEFRET'le Sezon 2'deki NEFRET aynıdır.