FANDOM

Edit

KARARLILIK çok güçlü bir insan özelliğidir.

KARARLILIK tüm ruh özelliklerini kolayca yenebilir. (KORKU da buna dahildir. Ama kesin değildir.) Eğer kullanıcı çok kararlıysa, kullanıcı kararlılığını kaybedene kadar her şeyi yapabilir.

Görünüş Edit

Kararlılık ruhuna sahip kişiler kırmızı renkli bir ruha sahiptir. Neredeyse bu ruha sahip olan tüm kişiler (2. sezona kadar gözüken) aynı saç stilinde kahverengi saça ve kırmızı göze s
7c10f417d229f2bb96c142b474af518f89ddafee hq
ahiptirler. Ve ortada çizgisi olan bir kazak giyerler.

Güçleri Ve Yetenekleri Edit

  • KARARLILIK Silahları : Eğer kullanıcı isterse, KARARLILIK'tan yapılmış bir kılıç ve kalkan üretebilir.
  • Ama Reddetti : Eğer kullanıcı savaş esnasında ölürse, kullanıcının ruhu maksimum HP ile geri gelir.
  • Sonsuz HP : Eğer kullanıcı savaşta son derece kararlı olursa ölmeyi reddeder. Kullanıcı düşmanı ne kadar hasar almış olsa da. Kullanıcı kararlılığını kaybedene kadar ölmez. Undyne The Undying şu ana kadar bu özelliğe sahip bilinen tek kişidir.
  • Ondalık HP : Bu yetenek Sonsuz HP'ye ve Ama Reddetti'ye benzer. Tek fark ise, kararlılık ruhunun HP'si hasar aldıkça ondalık sayılara iner. Frisk'in bu özelliği kullandığı görülmüştür. Frisk oyunda Asriel'in GOD of Hyperdeath formu ile savaşırken görüldü.
  • Rhabdophobia'ya Direnç : KORKU, "Rhabdophobia" adında bir özel saldırıya sahiptir. Bu saldırı ile kullanıcının sihirli saldırısını çalar ve ona karşı kullanır. KARARLILIK gücü, Rhabdophobia saldırısına karşı gelebilir.

Camila Cuevas'ın KARARLILIK Hakkında Söyledikleri Edit

  • Yedi ruhların içinden en nadir olanıdır.
  • Son derece güçlü ve sınırları belli değil.
  • Kararlılığın "doğması" için belli bir zamanı yok.
  • Yalnızca kullanıcının kendi irade gücüyle yönlendirilir.

Diğer Bilgiler Edit

Canavar Ruhları en az miktarda Kararlılık içerir.