FANDOM

Jessica Grey ayrıca "Jessica" olarak biliniyor. Jessica Sezon 2 başlarında baş kötüydü fakat Do or Die bölümünden beri Betty'in Jessica'ya ihanetinden sonra artık baş kötü değil ve "İyi" tarafına geçmiş gibi görünüyor.

Jessica Grey ilk Continue bölümünün sonlarından gözüktü ve o bölümden beri ortaya çıkıyor ayrıca Jessica Frisk'in müttefiklerinden birisidir.

Jessica MEMJ0123 tarafından seslendiriliyor. Kendisi aynı zamanda Alphys'i ve Agate Lightvale'i seslendiren kişidir.

Görünüş Edit

İlk Görünüş Edit

İlk göründüğü zaman, Jessica siyah saçlı ve gri renkli perçemleri olan, orta yaşlı bir kadındı. Bir avukat kıyafetini andıran koyu mavi bir ceket ve kahverengi ayakkabılar giyerdi. Ayrıca, gri renkli gözleri vardı.

Şimdi Edit

Papyrus tarafından affedildikten sonra, ruhunun özelliği, bütünlüğü geri kazandı. Bu onu daha genç biri gibi gösterdi. Daha renkli bir ten rengi ve mavi bir göze sahip oldu. Gri renkli perçemleri ve gözlerinin yerini mavi renk aldı.

Ama Love bölümünde Gaster'ın onu aşağılamasından sonra, perçemleri tekrar gri rengini aldı ve gözünde bir tutam gri renk oluştu.