FANDOM

Frisk Glitchtale'ın ana karakteridir. Frisk şimdiye kadar her bölümde kesintisiz ortaya çıkmıştır. Cinsiyet bilinmiyor ama Camila tarafından erkek olarak kabul ediliyor.

Frisk Strelok tarafından seslendiriliyor, aynı zamanda Strelok Akumu'yu da seslendirmektedir.

Yetenekler Edit

  • Sacrifice : Bu glitchli yetenek Frisk kendi ruhunu herhangi bir canavara ölüm gerçekleşmeksizin vermesini sağlıyor, fakat bu yapıldığı zamanda Frisk kendi vücuduna geri dönemez.
  • A Little Help : Frisk'in yardıma ihtiyacı olduğu zaman ve Frisk'in niyeti İYİ ise bu yetenek ile ruhları yardıma çağırabilme özelliğine sahip.
  • Armor of the Red : Frisk'in ana silahıdır ve KARARLILIK kalkanı ve KARARLILIK kılıcı ortaya çıkmasını sağlıyor.
  • RESET : Frisk'in ana yeteneğidir tüm timeline'ı baştan sıfırlayıp yeniden başlamasını sağlıyor ve neredeyse hiç kimse daha önce ne yaşadığını hatırlamıyor fakat Continue bölümünden beri Frisk RESET'i parçaladığından beri bu özellik çalışmıyor.
  • SAVE and LOAD : Frisk'in KAYDETME ve YENİDEN YÜKLEME gücü fakat Continue bölümünden beri çalışmıyor.
  • but it refused : Frisk eğer savaşta ölürse fakat Frisk savaşta çok KARARLI olmayı başarırsa parçalanan ruhu anında birleşecek ve HP'si maksimum HP'ye kadar yükselecektir böylece savaş kaldığı yerde Frisk ölmemiş olarak devam edecek.