FANDOM

Frisk neredeyse her Glitchtale bölümünde (Game Over dışında) vardır. Cinsiyeti erkek olarak belirlenmiştir, fakat İngilizce'de "he" kelimesi yerine "they" de kullanılmaktadır. My Promise bölümünde, Bete bir konuşmasında ona "oğlan çocuğu" demişti.

Frisk Strelok tarafından seslendiriliyor. Aynı zamanda Strelok, Akumu ve Flowey'i de seslendirir. Ses efektleri ve ses düzenlemelerinde de görevi vardır.

My Promise bölümünde Frisk, Chara'yı yeniden diriltmek için kendisini zaman çizelgesinden silmiştir.

Görünüş Edit

Frisk 12 veya 13 yaşında gibi görünmekteydi. Omuzlarına kadar uzanan kahverengi saçları var. Bazı bölümlerde daha uzun da gözüküyordu. Camila'nın Kitmast ile yaptığı bir çizimde, LV 19'a gelince Frisk'in kırmızı renkte gözlere sahip olduğu belli oldu. Kahverengi pantolon, kahverengi ayakkabılar, ve ortasında mor bir çizgisi olan bir kazak giyiyor.

Yetenekler Edit

  • Sacrifice : Bu glitchli yetenek Frisk kendi ruhunu herhangi bir canavara ölüm gerçekleşmeksizin vermesini sağlıyor, fakat bu yapıldığı zamanda Frisk kendi vücuduna geri dönemez.
  • A Little Help : Frisk'in yardıma ihtiyacı olduğu zaman ve Frisk'in niyeti İYİ ise bu yetenek ile ruhları yardıma çağırabilme özelliğine sahip.
  • Armor of the Red : Frisk'in ana silahıdır ve KARARLILIK kalkanı ve KARARLILIK kılıcı ortaya çıkmasını sağlıyor.
  • RESET : Frisk'in ana yeteneğidir tüm timeline'ı baştan sıfırlayıp yeniden başlamasını sağlıyor ve neredeyse hiç kimse daha önce ne yaşadığını hatırlamıyor fakat Continue bölümünden beri Frisk RESET'i parçaladığından beri bu özellik çalışmıyor.
  • SAVE and LOAD : Frisk'in KAYDETME ve YENİDEN YÜKLEME gücü var, fakat Continue bölümünden beri çalışmıyor.
  • but it refused : Frisk eğer herhangi bir savaşta ölürse vFrisk savaşta çok KARARLI olmayı başarırsa parçalanan ruhu anında birleşecek ve HP'si maksimum HP'ye kadar yükselecektir böylece savaş kaldığı yerde Frisk ölmemiş olarak devam edecektir.

Kişilik Edit

Frisk'in kişiliği tam olarak belli değil. Karakter tasarım kağıdında, "Pasifist yoldan sıkıldığı, ve Katliam sonuna başladığı" yazıyor. Betty, Frisk'i "kibar ve masum" olarak tanımlamıştı. Ama Katliam sonunda yaptıklarını görünce, bu fikrinden vazgeçti. Yani Katliam sonundaki Frisk'in davranışlarını iğrendirici buluyor. Aynı zamanda Betty'nin standartları olduğunu da gösteriyor.

Frisk pasifist biri olarak davranırken, birini öldürmekten nefret ediyormuş gibi davrandı. Diğer canavar ve insanların etrafında kibar davrandı ve onların sorunlarını anlayıp çözmeye çalıştı.

My Sunshine bölümüne göre, Frisk insanlar ve canavarların eşit olduğuna inandı. Ve Frisk iki "versiyonda da" geriye gidip hatalarını düzeltmek için Sıfırlama gücünü kullandı.

Fakat, Katliam sonundaki Frisk ve Pasifist Frisk çok farklıydı. Katliam sonundaki Frisk duygusuz davranıyordu ama rakiplerine karşı nefretini gösteriyordu.

Önceki Hayatı Edit

"O "arkadaş" dediğin insan iğrenç biri. Onu soykırım yapmaya zorladığımı mı sanıyorsun? HA! Beni güldürme. Aynı "Pacifist" rotasını tekrar tekrar yaptıktan sonra sonunda o sıkıldı. Bunu kendi başına yaptı. O aptalın tüm bunları bitirmek için cesareti yoktu. Herkesi kendi elleriyle öldüren oydu. (...) Soykırımı başlatan kişi kendisiydi. Hiç kimse ona böyle bir şey yapması için zorlamadı. Sadece onun başlattığı şeyi bitirmeye çalışıyorum. Onun sonuçların üzerinde olduğunu düşünmesi beni hasta ediyor. O sadece istediği herkesle oynar ve istediği her şeyden kurtulabilir. (...) Yapmaması gerektiği yerlerde kendisi sıfırladı. Tüm bu "hataların" oluşmasına sebep oldu."
Frisk'in Ebott dağına tırmanmadan önceki hayatı hakkında çok şey bilinmiyor. Fakat, önceden tam olarak bir yaşamı olmadığı kesinleşmiştir. Yeraltını keşfettikten sonra, Camila ve LOVE Part 1'a göre, oyundaki her sonu ve sunulabilecek tüm diyaloğu gördü. Sonunda ise, HARD MODE'u aktif hale getirdi ve bir soykırım rotası başlatmaya karar verdi.