FANDOM

Copper Lightvale, KARARLILIĞIN büyücüsü, canavarları yeraltına hapseden en güçlü 7 büyücüden biridir. Agate'in ikiz kardeşi ve Amber'ın büyük abisiydi. Annesi ve babası öldü. Annesi, Amber'ı doğururken, babası da bilinmeyen bir nedenle öldü.

Kişilik Edit

Copper kardeşlerine çok değer veriyordu. Hatta, onları korumak için çok ısrarcıydı, tıpkı Amber'ı korumak için Agate'le savaşması gibi. Ayrıca o çok gerekli olmadıkça savaşmak istemiyordu. Bu Agate'in, Copper'ın onunla savaşmasını isterken görüldü. Savaşmayı reddetse de, Amber'ın güvenliği tehlikeye atılınca savaşmak zorunda kaldı.

Ayrıca Copper barışçıl biriydi. Örnek olarak, Agate ile olan ilk savaşlarında onu yendiğinde hayatını bağışladı.

Seriler de görülmese de, Copper, ruh özelliği ile bağlantı kurularak, hedeflerini mutlaka gerçekleştirmek için kararlıydı ve asla pes etmedi.

Amber, Agate tarafından acımasızca öldürülünce, umutsuzluğa düşmüştü. Ruh özelliğini kaybettiği için savaşamadı, ve Agate tarafından öldürüldü.

Kız kardeşinden farklı olarak, Copper canavarları hapseden bariyerin olmamasını istiyordu.