FANDOM

Chara Dreemurr yer altına düşen ilk insan ayrıca Sezon 1'in baş kötüsü. Chara'nın KARARLILIK ruhu var tıpki Frisk'in KARARLILIK ruhu gibi. Chara Lumisau tarafından seslendiriliyor. Ek olarak Camila Cuevas'a göre Chara bir erkek.

Yetenekler Edit

  • Ruhların Hançeri : Chara diğer 6 ruhun gücüyle ana silahı olan bıçağına ruhların özelliğini aktarabiliyor böylece Chara 6 renkten 6 farklı saldırı uygulayabilir.
  • Geliştirilmiş Beceriler : NEFRET'in etkisiyle, Chara'nın amacına odaklanmasını sağlıyor ve amacından saptırmıyor ayrıca normal bir insana göre süper özelliklere sahip olmasına sebeb oluyor, üstün savaş yetenekleri veya hız gibi.
  • Sıfırlama Felçi : Tıpki Gaster gibi, Chara Frisk'in RESET özelliğini devre dışı bırakabilir.
  • Zaman-Çizgisi Silicisi : Chara alternatif bir RESET butonu yaratabilir, buna "ERASE" deniyor ve tüm timeline'ı kalıcı olarak silecek kadar etkili.
  • Gerçek Bıçak : Chara'nın ana silahı ve bıçağı, rakiplerini sadece 1 hasar da öldürmeye yetecek kadar güçlü.
  • Özel Cehennem : Chara özel cehennem adlı özel saldırısıyla zemini lava benzeri bir alana çevirip rakiplerini anında yok edebilir, ayrıca bir ışın veya kalkan olarak da kullanılabilir.
  • Işınlanma : Chara tıpki Sans gibi ışınlanma özelliğine sahiptir
  • DOSYA 0 : Glitchler Chara'ya "FILE 0", adlı bir özellik kullanmaya izin veriyor. Kendi LV, HP, ATK, DEF istastiklerini istediği gibi değiştirebilir.