FANDOM

Chara Dreemurr yer altına düşen ilk insan ayrıca Sezon 1'in baş kötüsü. Chara'nın KARARLILIK ruhu var tıpki Frisk'in KARARLILIK ruhu gibi. Chara Lumisau tarafından seslendiriliyor. Ek olarak Camila Cuevas'a göre Chara bir erkek.

Yetenekler Edit

  • Glitch Teleportation : Chara, onları önlemek için diğer saldırılara maruz kaldıklarında başka yerlere de ışınlanma yapabilir.
  • Enhanced Skills : NEFRET'in etkisiyle, Chara'nın amacına odaklanmasını sağlıyor ve amacından saptırmıyor ayrıca normal bir insana göre süper özelliklere sahip olmasına sebep oluyor, üstün savaş yetenekleri veya hız gibi.
  • Reset Paralysis : Tıpki Gaster gibi, Chara Frisk'in RESET özelliğini devre dışı bırakabilir.
  • ERASE Button : Chara alternatif bir RESET butonu yaratabilir, buna "ERASE" deniyor ve tüm timeline'ı kalıcı olarak silecek kadar etkili.
  • Dagger of Souls  : Chara'nın ana silahı ve bıçağı, rakiplerini sadece 1 hasar da öldürmeye yetecek kadar güçlü.
  • Special Hell : Chara özel cehennem adlı özel saldırısıyla zemini lava benzeri bir alana çevirip rakiplerini anında yok edebilir, ayrıca bir ışın veya kalkan olarak da kullanılabilir.
  • Teleporting : Chara tıpki Sans gibi ışınlanma özelliğine sahiptir
  • FILE 0 : Glitchler Chara'ya "FILE 0", adlı bir özellik kullanmaya izin veriyor. Kendi LV, HP, ATK, DEF istastiklerini istediği gibi değiştirebilir.
  • Armor of the Red : Chara, kendini saldırılardan koruma yeteneği olan bir kalkan yaratabilir.